Kolsva vårdcentral

Köping

Hos oss arbetar tillsammans familjeläkare, distriktssköterskor, barnmorska, kurator, sjukgymnast/fysioterapeut, undersköterskor och medicinsk sekreterare. Arbetsterapeut och dietist finns knutna till mottagningen.
Vi vill vara basen i hälso- och sjukvården för dig och vid behov slussa dig vidare till de resurser som behövs. Vi vill att du ska känna dig trygg och välkommen att kontakta oss när du behöver.
Vi vill även hjälpa dig till kunskap och egen insikt i hälsofrågor.
Du alltid skall kunna vända dig till oss och få den hjälp som du är i behov av.
Med öppenhet och arbetsglädje ger vi tillsammans vård med hög kvalitet i livets alla skeden

Vi har drop-in mottagning varje förmiddag mellan 9.30-11 för akuta ärenden och enklare besök som exempelvis hudförändringar, vaccinationer etc. Blodtryckstagning och omläggningar hänvisas till vår bokade mottagning, ring 021-17 69 00 för att boka tid.

Lista dig hos Kolsva vårdcentral

Bruksgatan 12, Kolsva - visa på karta
Drop-in
Du behöver ingen remiss för besök hos oss.
Husläkare / vårdcentral

3,7

13:21 - 02 nov, 2017 skrev:

Min läkare tyckte att jag hade symptom på ADHD, det hade jag ingen aning om. Hade lite för bråttom ut båda gångerna. Är van att läkare är stressade och att det är dags att gå när de vänder huvudet mot skärmen. Kolsvas läkare ger jag ett stort plus för att de ger patienten tid. Har aldrig varit med om detta förut.
Tack ändå, trots diagnosen.

3,5

20:28 - 01 feb, 2017

11:24 - 06 maj, 2016

12:41 - 26 okt, 2015 skrev:

Läkaren lyssnade inte alls på mig.

2,2