Byjorden Familjeläkarenhet

Köping

Hos oss finns familjeläkare, distrikssköterska, kurator dietist och BVC. Vi har nära samarbete med mödravårdcentral, ungdomsmottagning och sjukgymnast i närområdet. Vårt mål är att ge Dig och Din familj en trygg och säker vård.

Byjordsgatan 1 C, Köping - visa på karta
Drop-in
Husläkare / vårdcentral

2,6

12:01 - 20 mar, 2018 skrev:

Jag är nöjd med all personal trevlig bemötande

3,5

20:17 - 09 jul, 2017 skrev:

Sedan Byjordens vårdcentral bytte ägare har det mesta försämrats, ingen drop-in, det går inte att ringa någon på vårdcentralen (man kan bara lämna ett nummer som de kan ringa tillbaka några timmar senare). Om man arbetar dagtid är det mycket frustrerande eftersom man kanske inte har möjlighet att svara när de ringer tillbaka. Det enda som fungerar är att ta ledigt från jobbet och åka till vårdcentralen för att kräva en tid. Nu (2017-07-09) går det inte ens att förnya recept via webbsidan!

1,8