BVC Nötkärnan Kållered Familjeläkare och BVC, Kållered

Om BVC Nötkärnan Kållered Familjeläkare och BVC, Kållered

Kållered Familjeläkare och BVC är ett modernt BVC med service på dina villkor. Vi ger råd och stöd i föräldraskapet. På BVC utför vi hälsokontroller, vaccinationer samt följer barnets utveckling enligt Barnhälsovårdens krav och riktlinjer. Vi finns till för dig och vill skapa kontinuitet och trygghet genom livets alla skeden. När ditt barn är sjukt är ni välkomna till oss. Kontakta BVC för att boka en tid.

Gamla Riksvägen 44, 428 32, Kållered - visa på karta