Nötkärnan Kållered Familjeläkare och BVC, Kållered

Om Nötkärnan Kållered Familjeläkare och BVC, Kållered

2009-10-01 öppnade Nötkärnan Kållered Familjeläkare och BVC.
Här arbetar distriktsläkare, distriktssköterskor med specialistkompetens inom diabetes, astma och KOL, mottagningssköterskor, BVC-sköterskor och läkarsekreterare.
Om du blir akut sjuk på kvällar och helger får du hjälp av Primärvårdsakuten Mölndal. De har öppet vardagar kl 17.00-22.00 samt lördagar, söndagar och helgdagar kl 09.00-15.00. Patientavgiften för ett läkarebesök på Primärvårdsakuten Mölndal är 100 kr om du är listad på Nötkärnan Kållered Familjeläkare och BVC.

Vi erbjuder resevaccin och vaccination mot säsongsinfluensa.
Vi arbetar för att du ska få god vård med hög tillgänglighet.
Vi vill att du ska trivas på Nötkärnan Kållered Familjeläkare och BVC.

Välkommen att lista dig hos oss!

Lista dig hos Nötkärnan Kållered Familjeläkare och BVC, Kållered

Gamla Riksvägen 44, 428 32, Kållered - visa på karta