Kåbohälsan

Om Kåbohälsan

På Kåbohälsan är vi fyra Husläkare med lång erfarenhet, alla specialister i allmänmedicin. Våra distriktssköterskor, diabetessköterska och astma/KOL-sköterska har egna mottagningar med medicinska kontroller, vård, vaccinationer mm. Vi har egen kurator med KBT-kompetens, psykolog och dietist.

Fri parkering på gården.

Nya patienter är varmt välkomna.

Lista dig hos Kåbohälsan

Dag Hammarskjöldsväg 11 A Uppsala - visa på karta
Husläkare / vårdcentral

Kåbohälsan

00:10 - 10 jan, 2019 skrev:

Lokalerna före flytten var mysigare och utsikten från fönstren var vackrare och intressantare. Det använde jag mig av för att distrahera mig om jag var nervös inför ett besök.

08:07 - 30 maj, 2018

11:49 - 01 apr, 2018 skrev:

Vill varmt tacka dr Pia Algotsson för korrekt och snabb hantering av mitt ärende. Hon är GULD värd!

09:42 - 18 jan, 2018 skrev:

Något som absolut också förtjänar att framhållas är det fantastiskt goda bemötande man får. Patienten känner då sig så lugn och avslappad vilket bl.a. i hög grad underlättar för henne/honom att beskriva sina besvär, och att den oro man ofta kan känna inför ett läkarbesök dämpas. - Jag har bara positiva omdömen att avge om Kåbohälsan.

22:18 - 29 nov, 2017 skrev:

Bästa tänkbara läkarmottagning. Kunniga trevliga samt proffs i sina yrken!

15:48 - 22 dec, 2015 skrev:

Det bästa bemötande och kunnighet. Jag är mycket nöjd med bemötande och vänlighet.
Tack för all hjälp som varit stort för mig. Hoppas ni får en riktig god jul .Ett särskilt tack till Dr Skoghagen från en blivande pensionär.