Närhälsan Hentorp vårdcentral, Skövde

Om Närhälsan Hentorp vårdcentral, Skövde

Vi erbjuder en komplett primärvård med mycket under samma tak. Här finns distriktsläkare och distrikts- och sjuksköterskor. Teamsamverkan inom astma/kol, inkontinens, blodtryck och diabetes. Vi erbjuder BVC-verksamhet med föräldragrupper. Psykisk hälsa via psykolog. Vi erbjuder också dietist, medicinsk fotvård och livsstilsmottagning. Ackrediterat laboratorium med biomedicinska analytiker. Här finns medicinska sekreterare och undersköterskor som hjälper till kring den medicinska servicen.
Vi erbjuder även mottagning i Skultorp med BVC-verksamhet och distriktssköterskemottagning.
BVC Hentorp och Skultorp är kopplade till Familjecentralen Kärnan, Badhusgatan 29, 541 31 Skövde, telefon 0500-498653. Finns även på facebook.
Då AK-mottagningen ändrat sina öppettider kan PK-prover inte tas torsdag eftermiddag och fredag.

Lista dig hos Närhälsan Hentorp vårdcentral, Skövde

Gröna vägen 40 A, 541 54, Skövde - visa på karta