Järfällavägen 106, Järfälla

Naprapatbehandling

Sjukgymnastik

Välkommen till Hela Kroppen i Järfälla!

Vi erbjuder behandling, träning, rehab och ergonomiska konsultationer. Vi finns i Stockholm City och i Järfälla och hos oss arbetar:

• Naprapater
  • Sjukgymnaster
  • Kiropraktor
  • Arbetsterapeut
  • Dietist

Vi erbjuder dig högsta engagemang, tillgänglighet och professionalitet och hjälper personer som drabbats av besvär i ryggrad, muskler och leder. Vi har bred kompetens inom bland annat:

• OMT
  • Redcord
  • Kinesiotejpning
  • Diagnostiskt ultraljud

Mottagningar i Stockholm och Järfälla

Drottninggatan 114. Här erbjuds vård av sjukgymnaster, naprapat, kiropraktor, arbetsterapeut och dietist.

David Bagares gata 12. Här erbjuds vård av naprapat, sjukgymnast, kiropraktor och massageterapeut.

Kapellgränd 13. Här erbjuds vård av fysioterapeuter och naprapater.

Järfällavägen 106. Här erbjuds vård av naprapat, sjukgymnast, kiropraktor och massageterapeut.

Historien bakom Hela Kroppen

1994 startades Hela Kroppen, eller Adolf Fredriks Fysiocenter som vi hette då, på Drottninggatan i Stockholm. Målet var att uppnå smidighet, både fysiskt genom behandlingar och i verksamhetens arbetssätt. Vi anpassar oss alltid efter just dina behov och skapar smidiga lösningar för dig eller ditt företag.

Välkommen till Hela Kroppen Järfälla du också!

Informationen uppdaterades 15:21 - 7 sep, 2023

17 mar, 2021

Var hos dietisten och kände mig totalt värdelös efteråt

15 nov, 2019

Sara har hjälpt mig så att jag är på god väg att bli återställd i min onda Axel! Punktlig , tydlig och med ett behagligt bemötande!

14 nov, 2019

Sara är jätteduktig fixada min höft och rygg proffsigt Tack

14 okt, 2019

Varit hos Sara i Jakobsberg idag. Hon är så tillmötesgående skicklig i mina ögon ger alltid råd om rörelser man kan träna på tills vi ses nästa gång, hon är alltid punktlig, hon verkar kunna trolla.

22 aug, 2019

Jag blev väl omhändertagen, fick mycket bra hjälp och tips för min åkomma.Mycket trevlig och duktig fycioterapeft. Tack.

Fråga ställd 11:53 - 16 dec, 2019

Hej Jag är i behov av att komma igång med någon form av träning, behöver stärka muskler och få en bättre kondition. Problemet med mig är att jag har diverse diagnoser bla. SLE och höftplstik i bägge höfter. Var på Medley gym och hade genomgång med en PT, men osäker på hur insatta de är på sjukdomar.

Hela Kroppen Järfälla svarar:

Ring gärna hit för att boka tid hos fysioterapeut. Tel 08-684 25880 Adolf Fredriks Fysiocenter Järfälla

08-6842#### Visa nummer