Provtagningscentral Kallhäll, Karolinska Universitetssjukhuset

Provtagningscentral Kallhäll, Karolinska Universitetssjukhuset

, Järfälla

Kopparvägen 2 B,Karolinska Universitetslaboratoriet.,JÄRFÄLLA, 17672

Information om avvikande öppettider. Provtagningen har stängt lördagar, söndagar, julafton, juldagen, annandag jul, nyårsafton, nyårsdagen, trettondag jul, långfredagen, annandag påsk, 1 maj, Kristi Himmelsfärdsdag, nationaldagen och midsommarafton.

Informationen uppdaterades 13:40 - 11 apr, 2024

16 maj, 2023

Det här är det bästa stället att komma till för provtagning. Jag har en svår hemafobi och är väldigt rädd för blodprov, till den grad att jag kan svimma. Tyvärr måste jag ofta ta blodprov och här får jag alltid så bra hjälp. Personalen är trevlig, stressar inte och jag får alltid vara i barnrummet där det även finns möjlighet att ligga ner. Världens bästa undersköterska finns även här. Han sticker mig varje gång och det känns knappt. Har blivit mindre rädd tack vare honom och klarar mer nu. Är så tacksam för detta ställe.

3 maj, 2022

Oprofessionellt bemötande, okunniga om barn, stressade och hispiga vilket smittade av sig på barnet. Tog lång tid och krånglade istf vara snabba och smidiga så det skulle vara över fort. Bytte personal 3 ggr. Går inte hit något mer.

Drop-in-tider

Klinisk kemi, Provtagningsverksamhet, öppen vård