Tandvårdskliniken Björkhagen

Tandvårdskliniken Björkhagen

Ystadsvägen 65, nb, Johanneshov

Välkommen till Tandvårdskliniken Björkhagen!

På Tandvårdskliniken Björkhagen står kvalitet och service i centrum. Hos oss ger vi dig behandling i en lugn miljö där du kan känna dig trygg. Vi ligger på bekvämt avstånd från tunnelbanan och parkering finns för dig som vill ta bilen till oss.

Det här kan vi hjälpa dig med

Vi på Tandvårdskliniken Björkhagen erbjuder ett brett utbud av allmäntandvård. Vi kan till exempel hjälpa dig med:

• Regelbundna undersökningar
  • Implantat
  • Tandhygienist
  • Barntandvård

Trygghet och service

Vi som jobbar på Tandvårdskliniken Björkhagen har lång erfarenhet av tandvård och vi vill att du ska känna dig trygg hos oss. Vi erbjuder alltid god service och tandvård av högsta kvalitet. Vi har god erfarenhet av barntandvård, liksom tandvårdsrädsla, och vi välkomnar hela familjen till vår klinik.

Välkommen att boka in ett besök hos Tandvårdskliniken Björkhagen!

Informationen uppdaterades 15:19 - 21 mar, 2022

Daniel Cederquist

Gunilla Lindberg

Monika Müller

9 dec, 2022

Daniel är den bästa tandläkaren jag har haft . Jag har följt efter honom från Hammarby Sjöstad till Täby och sen hit. Han lyssnar och förklarar och har ett mjukt handlag. Jag har stort förtroende för honom och känner mig trygg i allt han gör. Blir alltid trevligt bemött i receptionen. Det har hittills alltid varit lätt att få parkering utanför. Kan verkligen rekommenderas!

3 nov, 2021

Tandläkare Daniel Cederqvist är helt underbar, tar så fint hand om en när man är rädd. I övrigt jättebra personal och mysig mottagning. Kan starkt rekommenderas.

21 jun, 2021

5 sep, 2019

23 aug, 2019

Daniel Cederqvist är oerhört följsam och inlyssnande som tandläkare och berättar vad han gör under arbetets gång. Jag är jättenöjd! Även tandhygienist Elisabeth är bra, mjuk och grundlig i sitt arbete. Och bemötandet i receptionen är även det toppen.

Vi har stängt för lunch 13-13:30, då är telefonsvararen på.

Vi har stängt för lunch 13-13:30, då är telefonsvararen på.

08 - 648 2# ## Visa nummer