Capio Vårdcentral Gullmarsplan, Enskede/Årsta/Vantör

Johanneshov, Stockholm

ÅRETS INFLUENSAVACCINATION pågår mellan 11/10-29/02.
Öppettider:
Dropin tisdagar och torsdagar kl 13:00-16:00
Tidsbeställning övriga tider telefon 08-555 055 00

Välkommen till Capio vårdcentral Gullmarsplan

Vi har öppet vardagar kl 08.00-17.00Telefontid: 07:30-16:55
Hos vårdcentralen kan du boka ditt planerade besök via telefon, t.ex. medicinska utredningar, förlängning av sjukskrivning samt intyg.
Närakuten öppet på vardagar: 17:00-22:00Helger/röda dagar: 08:00-22:00Telefontid: 16:30-21:55
Du kan också söka för lättare akuta sjukdomar kl. 8-17 som inte kräver sjukhusets högspecialiserade resurser, t.ex. akuta infektionssjukdomar, sårskador och lättare skador. Du kan boka ditt akuta besök online eller kontakta oss per telefon 08-555 055 00. Akuta besökplaneras in samma dag, ett kortare besök just för den akuta sjukdomen, väntetider kan förekomma. Obs! undet juli och augusti har vi en begränsad möjlihet att ta emot akuta besök, ring före ditt besök hos oss.

Vårdcentralen erbjuder
Distriktsläkare
Kurator
Vaccinationer

Vårt mål är att erbjuda dig en hög tillgänglighet och en god vård.
Vi hoppas att du och din familj ska trivas hos oss!

Mer information finns på vår hemsida www.capiovardcentral.se/Stockholm/gullmarsplan/Vardcentral/

Övrigt:
Information om nya influensan:

Fredagar 15.00-16.30

Lista dig hos Capio Vårdcentral Gullmarsplan, Enskede/Årsta/Vantör

Beställ din receptbelagda medicin online

Snabbt, säkert & fraktfritt!

Apoteket
Till Apoteket.se

ANNONS. doktor24 - Läkare i din mobil och dator, dygnet runt

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt!

Hos doktor24 kan du träffa en läkare online genom chatt eller videosamtal, dygnet runt alla dagar i veckan. Våra läkare har lång erfarenhet inom allmänmedicin och sjukvård och kan hjälpa dig med rådgivning, diagnos, recept eller intyg. Om du behöver träffa en läkare fysiskt kan du boka en tid på en vårdcentral direkt i appen.

ANNONS. Min Doktor – Vårdcentral i fickan

Telefon 08 - 555 055 00