BVC Din Klinik, Centrum

Om BVC Din Klinik, Centrum

Ett vårdteam med distriktsläkare, distriktssköterskor, undersköterskor, sekreterare och andra specialistläkare och specialistsköterskor i samarbete för ditt bästa på Din Klinik.

Vaccinationsmottagning. Astma/KOL-, Diabetes- och Inkontinensmottagning.

Glasmästaregatan 6A, 412 62, Göteborg - visa på karta
Drop-in
Alla besök till BVC är gratis! Ring 031-444 000 så får du mer information från vår distriktsköterska med kompetens inom barn!

BVC Din Klinik, Centrum

19:57 - 19 jul, 2018 skrev:

Vi känner oss trygga på BVC Din Klinik Fantastiska och erfarna barnläkare och BVC sköterskor. Vi fick snabb tid när vår son blev sjuk och proffsig behandling. Precis börjat testa Din Kliniks app där vi kunde videochatta med vår BVC ssk. Smidigt och vi slapp besöka BVC tack vare detta.