Sjukgymnast Monica Hagman AB, Göteborg

Om Sjukgymnast Monica Hagman AB, Göteborg

Vi har lång erfarenhet och bred kompetens i att behandla och rehabilitera besvär från rörelse- och stödjeorganen samt psykisk ohälsa och stress.
Vi är viardeutbildade inom bland annat McKenzie-metoden, Ortopedisk Manuell Terapi (OMT), Mulligan, Akupunktur, Dry needling, sjukgymnastik för barn och ungdom. Medicinsk Yoga samt kognitiv Beteendeterapi (KBT). Vi finns i Friskis&Svettis Lokaler i Johanneberg och som patient hos oss kan du nyttja hela anläggningen inklusive ett fullt utrustat gym och träningssalar för din rehabilitering. Se www.friskrehab för ytterligare information om var och ens kompetens och våra behandlingsmetoder

Gibraltargatan 3, 412 58, Göteborg - visa på karta