Närhälsan Gibraltargatan vårdcentral, Göteborg

Närhälsan Gibraltargatan vårdcentral

, Johanneberg

Gibraltargatan 1C, 411 32, Göteborg, 41132 Göteborg

Sök vård på rätt ställe! VÅRDCENTRAL på plats eller i ett digitalt vårdmöte. JOURCENTRAL vid sjukdom eller besvär som inte kan vänta till nästa dag. AKUTMOTTAGNING vid livshotande tillstånd, allvarliga olycksfall eller plötslig sjukdom. 1177: För råd om hälsa Närhälsan Kungshöjd jourcentral är stängt från 1 juli 2023 Från och med den 1 juli hänvisas patienter på kvällar och helger till Capio Alléjouren på Södra Allégatan 6. Öppet vardagar kl. 17.00-22.00 samt helger och röda dagar kl. 10.00-16.00 Läs mer på capio. Nu kan du se dina kallelser direkt i mobilen. Logga in på 1177.se, gå till inställningar och välj i första hand att få din information digitalt. Du kan träffa läkare, psykolog via online, i appen Närhälsan Online Vi erbjuder inte drop-in. -- VACCINATION Mer information om alla vaccinatörer finns på www.1177.se

Närhälsan Gibraltargatan vårdcentral ligger i centrala Göteborg. Vi strävar efter att arbeta i en sund miljö såväl ur psykiska som fysiska och sociala aspekter. Det är av högsta värde för patienter och personal. Arbetet på vårdcentralen präglas av ett vänligt bemötande och en helhetssyn på människor. Vi erbjuder Besök till distriktsläkare. Besök till distriktssköterskor och sjuksköterskor med allmän mottagning samt specialmottagningar. Besök till psykolog som utreder, gör bedömningar samt vid behov bedriver korttidsterapi. Provtagning på laboratoriet i samband med eller inför läkarbesök. Medicinsk fotvård. Besök till Barnavårdscentral

Informationen uppdaterades 11:11 - 28 mar, 2024

15 jan, 2024

Sämsta vårdcentralen någonsin

15 jan, 2024

Sämsta vårdcentralen någonsin, chefen är så otrevlig och känslokall! Sökte för misstanke om bröstcancer och blev avvisad min tid jag fick en hel vecka innan , väl på plats när jag försöker förklara att jag mår väldigt dåligt och är orolig blir jag mer eller mindre utskickad och nonchalerad. :( otroligt tråkigt med vårdpersonal som inte vet vad god patientkontakt innebär.

27 okt, 2023

Svårt att få tid, men sedan gick allt jättebra! Trevlig, engagerad och kunnig personal.

22 aug, 2023

Friktansvärt ställe! När jag ville lista mig där vägrades jag det, då sköterskan sade de var fullbelagda! Jag sa jag vill sätta upp en tid ändå. Då lade hon på luren

13 mar, 2023

Fick jättetråkigt bemötande av sjuksköterska över telefon. Hörde inte av sig på avtalad tid och bokade av mitt möte utan överenskommelse med mig. Enhetschefen var oproffsig och rent av nedvärderande mot mig.

Här kan du se omdömen som Närhälsan Gibraltargatan vårdcentral har fått i Nationella Patientenkäten.

Besökstider

Måndag - Tisdag:07:00 - 19:30

Endast bokade besök

Onsdag - Fredag:07:00 - 17:00

Endast bokade besök

Vårdcentral (BT), Astma- och KOL-mottagning, primärvård, Hypertonimottagning, primärvård, Diabetesmottagning, primärvård, Psykoterapi, vuxna, Allmänmedicin, Distriktssköterskeverksamhet, Medicinsk fotvård, Vaccination mot covid-19