Hälsogemenskapen Jörns hälsocentral

Jörn, Skellefteå

Jörns Hälsomottagning är ett gemenskapsföretag som ägs av folket i Jörn. Verksamheten är beroende av den ersättning vi får av landstinget men därtill måste den finansieras med inkomster som skapas av Hälsogemeskapen i Jörn. Tillgänglig för alla som bor i Jörn. Ligger i glesbygd.

Lista dig hos Hälsogemenskapen Jörns hälsocentral

Beställ din receptbelagda medicin online

Snabbt, säkert & fraktfritt!

Apoteket
Till Apoteket.se

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

Telefon 090 - 785 93 20
Storgatan 33,Jörn - visa på karta
  • Måndag - Torsdag 14:30 - 15:30 lab.teltid
  • Måndag - Fredag 08:00 - 09:30 återuppringning
  • Måndag - Fredag 08:00 - 16:00 lunch 12-13

Privat, vårdavtal

Allmänmedicin, Arbetsterapeut, Barnavårdscentral, Barnmorska, Barnmorskemottagning, Dietist, Dietistverksamhet, Distriktssköterskeverksamhet, Fysioterapeut, Företagshälsovård, Husläkare / vårdcentral, Mödravårdscentral, Psykolog, Sjukgymnast

4,7

• 20:44 - 11 jun, 2018