Avdelningen för ortodonti Jönköping

Jönköping

På ortodontiavdelningarna undersöker och behandlar vi olika bettfel. Behandlingen görs med olika sorters tandställnings-apparater. Vi arbetar också förebyggande för åstadkomma en gynnsam bettutveckling hos barn och ungdomar under deras tillväxt.

Beställ din receptbelagda medicin online

Snabbt, säkert & fraktfritt!

Apoteket
Till Apoteket.se

ANNONS. doktor24 - Läkare i din mobil och dator, dygnet runt

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt!

Hos doktor24 kan du träffa en läkare online genom chatt eller videosamtal, dygnet runt alla dagar i veckan. Våra läkare har lång erfarenhet inom allmänmedicin och sjukvård och kan hjälpa dig med rådgivning, diagnos, recept eller intyg. Om du behöver träffa en läkare fysiskt kan du boka en tid på en vårdcentral direkt i appen.

ANNONS. Min Doktor – Vårdcentral i fickan

Telefon 010 - 242 53 50
Odontologiska Institutionen, Rosenlunds vårdcentrum, Hermansvägen 5, 553 54 Jönköping - visa på karta

Ortodonti, Tandreglering/Tandställning

• 09:28 - 22 jun, 2017

• 12:42 - 14 apr, 2014 skrev:

ortodontiassistent Berith på ortodonti kliniken i Jönköping är fantastisk! Hon har ett stort personligt engagemang och gör alltid sitt bästa för patienten!