Avdelningen för parodontologi-endodonti, Jönköping

Jönköping

På parodontologi utreder, diagnostiserar och behandlar vi allvarliga sjukdomar och defekter i de vävnader som omger tänderna och deras fäste i käkbenet. Vi rekonstruerar defekter i den ben- och mjukvävnad som omger tänderna. Hos oss utreds och behandlas också patienter med olika förändringar i munslemhinnan. Dessutom utför vi implantatbehandling i restbett och behandlar sjukdomar i anslutning till dentala implantat.

Beställ din receptbelagda medicin online

Snabbt, säkert & fraktfritt!

Apoteket
Till Apoteket.se

ANNONS. Min Doktor – Vårdcentral i fickan

ANNONS. doktor24 - Läkare i din mobil och dator, dygnet runt

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt!

Hos doktor24 kan du träffa en läkare online genom chatt eller videosamtal, dygnet runt alla dagar i veckan. Våra läkare har lång erfarenhet inom allmänmedicin och sjukvård och kan hjälpa dig med rådgivning, diagnos, recept eller intyg. Om du behöver träffa en läkare fysiskt kan du boka en tid på en vårdcentral direkt i appen.

Telefon 010 - 242 46 23
Odontologiska Institutionen, Rosenlunds vårdcentrum, Hermansvägen 5, 554 53 Jönköping - visa på karta

Parodontologi, Tandlossning