aleris-röntgen-bild2

Aleris Röntgen Jönköping

Jönköping

Välkommen till Aleris Röntgen Jönköping!

Vi utför MR-undersökningar, magnetkameraundersökningar, i anslutning till ArtClinics lokaler vid A6 köpcentrum i Jönköping. Vi har hög tillgänglighet och kan erbjuda tid för undersökning inom en vecka. Möjlighet till akut undersökning finns efter telefonkontakt.

Extra bred magnetkamera

Vår magnetkamera är Jönköpings läns första och enda kamera med en tunneldiameter på 70 cm vilket kan minska obehagskänslor hos de som upplever obehag av att vistas i trånga utrymmen.

Vill du komma till oss för undersökning?

För att komma till Aleris Röntgen Jönköping behövs remiss från din läkare. Vi tar också emot patienter via försäkringsbolag samt privatbetalande patienter. Kontakta oss på Aleris Röntgen Jönköping om du har några frågor.

Informationen uppdaterades 05 juli 2017 av Vården.se

036-17 15 00
Visa telefonnummer

Batterigatan 11, Jönköping - visa på karta

• Telefontid mån-fre kl 8-12 och kl 13-16.

Behandlingar hos Aleris Röntgen Jönköping

• Magnetkamera/Magnetröntgen

Undersökning med magnetkamera, MR-undersökning, kallas ofta för magnetröntgen. Det är dock en felaktig benämning eftersom ingen röntgenstrål... Läs mer

Vägbeskrivning

Enheten ligger i anslutning till ArtClinics lokaler vid A6 köpcentrum i Jönköping.

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

• Sabbatsbergs Ögonlaser Väldigt nöjd med min ögonbehandling, hade närsynthet på -3 ca och det korrigerades perfekt. Nu är det ett år sedan och jag är väldigt nöjd. ... - Madeleine Salo
    • Tandläkarteamet Göta Lejon Har gått till tandläkare Viveca Östlihn i många år och är jätte nöjd,jag rekommenderar varmt denna Tandläkare. Man får alltid ett bra och va... - Stefan J
    • Vällingby Tandvårdscenter AB Alltid vänligt bemötande och alltid mycket skickligt arbete. - Lillemor Barklund
    • Solna Husläkarmottagning i Frösunda Dr.Edward är bästa läkaren kunnig personligt bemötade bara roligt att träffa honom. Monica Fong. - Monica Fong
    • Salemtandläkarna Annicka Wadelius Alltid trevligt bemötande och aldrig något krångel. Försöker alltid lösa även de akuta problem som kan uppstå på smidigt sätt. - Reiny Strömstedt