Avdelningen för klinisk bettfysiologi Jönköping

Jönköping

Avdelningen för klinisk bettfysiologi utreder smärttillstånd och funktionsstörningar i ansikte och käkar. Vi utreder och behandlar bland annat muskelömhet, huvudvärk och besvär från käkleder som ibland kan vara kopplat till tandpressning och tandgnissling.

Beställ din receptbelagda medicin online

Snabbt, säkert & fraktfritt!

Apoteket
Till Apoteket.se

ANNONS. Min Doktor – Vårdcentral i fickan

ANNONS. doktor24 - Läkare i din mobil och dator, dygnet runt

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt!

Hos doktor24 kan du träffa en läkare online genom chatt eller videosamtal, dygnet runt alla dagar i veckan. Våra läkare har lång erfarenhet inom allmänmedicin och sjukvård och kan hjälpa dig med rådgivning, diagnos, recept eller intyg. Om du behöver träffa en läkare fysiskt kan du boka en tid på en vårdcentral direkt i appen.

Telefon 010 - 242 46 86
Käkkirurgiska kliniken, Terapivägen, Hus H3, Länssjukhuset Ryhov, 553 05 Jönköping - visa på karta

Remiss krävs

Bettfysiologi, Tandvårdsspecialist