Bräcke Diakoni vårdcentralen Lokstallarna, Jönköping

Om Bräcke Diakoni vårdcentralen Lokstallarna, Jönköping

Vårdcentralen Lokstallarna är en del av Bräcke diakoni, en stiftelse som drivs utan vinstsyfte. $$Vårdcentralen Lokstallarna finns här just för dig. Hos oss ska du känna dig välkommen, varje gång du kommer. $$Det är viktigt för oss att du alltid är nöjd, känner att vi ser dig och att vi lyssnar på dig. I varje besök ska det märkas att vi har stort engagemang, mycket kunskap och lite extra hjärta. Det tror och hoppas vi att du också känner.$$Naturligtvis har vi allt som en vanlig vårdcentral har. Men vi vill vara lite mer än bara vanliga. Hos oss träffar du distriktsläkare, sjuksköterska, diabetes- och astmasköterska. Vi har också sjukgymnaster, arbetsterapeut, samtalsterapeuter och psykolog.

Lista dig hos Bräcke Diakoni vårdcentralen Lokstallarna, Jönköping

Kortebovägen 6, Jönköping - visa på karta