Bräcke Diakoni vårdcentralen Lokstallarna, Jönköping

Jönköping

Vårdcentralen Lokstallarna är en del av Bräcke diakoni, en stiftelse som drivs utan vinstsyfte.

Vårdcentralen Lokstallarna finns här just för dig. Hos oss ska du känna dig välkommen, varje gång du kommer.

Det är viktigt för oss att du alltid är nöjd, känner att vi ser dig och att vi lyssnar på dig. I varje besök ska det märkas att vi har stort engagemang, mycket kunskap och lite extra hjärta. Det tror och hoppas vi att du också känner.

Naturligtvis har vi allt som en vanlig vårdcentral har. Men vi vill vara lite mer än bara vanliga. Hos oss träffar du distriktsläkare, sjuksköterska, diabetes- och astmasköterska. Vi har också sjukgymnaster, arbetsterapeut och flera psykologer.

Lista dig hos Bräcke Diakoni vårdcentralen Lokstallarna, Jönköping

Beställ din receptbelagda medicin online

Snabbt, säkert & fraktfritt!

Apoteket
Till Apoteket.se

ANNONS. Min Doktor – Vårdcentral i fickan

ANNONS. doktor24 - Läkare i din mobil och dator, dygnet runt

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt!

Hos doktor24 kan du träffa en läkare online genom chatt eller videosamtal, dygnet runt alla dagar i veckan. Våra läkare har lång erfarenhet inom allmänmedicin och sjukvård och kan hjälpa dig med rådgivning, diagnos, recept eller intyg. Om du behöver träffa en läkare fysiskt kan du boka en tid på en vårdcentral direkt i appen.

Telefon 010 - 242 89 00 Växelnummer 010 - 241 00 00
Kortebovägen 6, Jönköping - visa på karta

Ålder: Vi tar emot patienter som är 1 och äldre.

Allmänmedicin, Husläkare / vårdcentral