Mottagning Britsarvet

Om Mottagning Britsarvet

Till oss kan du vända dig med frågor och problem som rör din hälsa. Här träffar du allmänläkare och distriktssköterskor som är specialister på att utreda och behandla våra vanligaste sjukdomar.

Om du blir sjuk när vårdcentralen är stängd ska du i första hand kontakta Sjukvårdsrådgivningen på telefonnummer 1177 för vägledning.

Lista dig hos Mottagning Britsarvet

Norra Järnvägsgatan 18, Falun - visa på karta

Mottagning Britsarvet

4,1

05:14 - 27 maj, 2019 skrev:

All personal var vänlig och hjälpsam från första stund. Det kändes professionellt men ändå personligt. Jag fick hjälp med mitt problem och även remiss för vidare undersökning. Eftersom det gällde öroninflammation och senare hörselnedsättning var det viktigt.

00:12 - 18 aug, 2017

2,2

21:21 - 08 jul, 2013 skrev:

Alltid trevligt bemötande i telefon när man ringer om sin mor.Idag blev det lite knasigt när jag utan anledning blev arg skäms fortfarande över detta.Men ni är toppen alla !!!Ringde 8juli ca.10:30 du ringde sedan upp min mor och förklarade hennes tillstånd Tack än en gång!!!