Barkarbyvägen 71, Järfälla

Magical Dental Group

Magical Dental Group - din tandläkare i Järfälla!

Välkommen till Magical Dental Group, tandvårdskliniken som vill erbjuda den bästa tandvården i Norrort! Vi är en liten privat tandvårdsklinik som består av tandläkarspecialister och tandläkare, som är här för att hjälpa dig med olika behandlingar inom kirurgisk tandvård, estetisk tandvård och självklart behandling av tandsjukdomar. Hos oss är det lätt att boka tid och vi strävar efter att alla ska få en tid så snabbt det går - så att du kan få bra tandvård, när det behövs. Vi sitter i nya moderna lokaler på Barkabyvägen i Järfälla.

Det här erbjuder vi på Magical Dental Group

Hos oss får du hjälp med:

• Allmäntandvård
  • Estetisk tandvård, till exempel tandblekning och andra kosmetiska tandvårdstjänster
  • Bettskena
  • Kronor och broar
  • Rotfyllning
  • Tandutdragning
  • Tandskydd
  • Delprotes

Boka akut tandvård i Järfälla hos oss

Har du drabbats av akuta besvär med tänderna? Du kan till exempel ha skadat eller tappat en tand, eller smärta i tanden eller tandköttet. Hos oss på Magical Dental Group får du hjälp inom 24 timmar. Det bästa sättet att boka en akuttid är att ringa oss.

Så hittar du till oss på Magical Dental Group

Du hittar vår klinik på Barkabyvägen 71 i Järfälla, mitt emot Barkaby flygfält.

Välkommen till Magical Dental Group i Järfälla, din tandläkarklinik i Norrort!

Informationen uppdaterades 14:36 - 27 jan, 2023

27 feb, 2024

Rekommenderar inte

4 nov, 2023

Proffsig tandläkare och trevlig personal. Kommer komma tillbaka!

4 nov, 2023

Otroligt duktig tandläkare och trevlig personal. Kommer lätt tillbaka!

23 okt, 2023

Jag blev verkligen imponerad av deras fantastiska service och professionella bemötande. Personalen var mycket kunnig, och tog väl hand om mig under hela besöket. Jag kände mig verkligen välkommen och trygg i deras händer. Jag kan starkt rekommendera Magical Dental till alla som söker en enastående tandläkarklinik. 1 av de bästa jag gått till!🦷🌟

29 sep, 2023

Proffsig, vänlig och i rätt tid. Trevliga lokaler och ett trevligt, omsorgsfullt handhavande vid behandlingen. Bra förklaringar om vad hon gjorde. Kort sagt jag rekommenderar henne å det varmaste.

08-52 52 5# ## Visa nummer