Kalvshällavägen 38, Järfälla

Tandläkarundersökning

Akut tandvård

Inga lediga tider den närmaste månaden

Konsultation för tandställning

Konsultation inför tandblekning

Konsultation för tandimplantat

Kostnadsfri konsultation

Välkommen till Tandea Barkarby!

Du hittar Tandea Barkarby på Kalvshällavägen i Järfälla, Stockholm. Här får du tandvård av hög kvalitet i ljusa och fräscha lokaler. Tandeas koncept är att erbjuda förstklassig tandvård till överkomliga priser och våra mottagningar finns runt om i Stockholmsområdet.

Det här kan vi hjälpa dig med

Hos Tandea får du hjälp med både allmäntandvård och mer specialiserad tandvård. Vi kan allt om din mun och erbjuder dig en heltäckande vård. Till exempel kan du få hjälp med:

• Regelbundna undersökningar
  • Kronor och broar
  • Tandimplantat
  • Fillers

Boka akut tandvård i Järfälla

Om du är i akut behov av tandvård i Stockholm kan du vända dig till oss på Tandea Barkarby. Det kan vara till exempel att du skadat eller slagit ut en tand.

Välkommen att boka en tid hos Tandea Barkarby redan idag!

Informationen uppdaterades 08:20 - 27 feb, 2024

Meri

21 apr, 2023

Rekommenderas varmt!

22 okt, 2021

Kan varmt rekommendera denna mottagning. Trevligt bemötande och proffesionell tandläkare och tandsköterska. Willis Fälten

22 okt, 2021 Tandea Barkarby svarade:

Tack Willis och välkommen Åter :)

22 okt, 2021

Otroligt nöjd med min behandling och resultat, jag känner att kliniken verkligen lyckades med att få till balansen mellan mina preferenser och funktionalitet. Blev väldigt fint bemött av personalen och kände mig bra omhändertagen under hela behandlingen. Kommer definitivt vara en återkommande kund vid behov. Rekommenderar Tandea Barkarby starkt !

22 okt, 2021 Tandea Barkarby svarade:

Tack Gabriel och välkommen åter!

22 okt, 2021

Jag har under många år haft mycket problem med mina tänder vilket resulterat i många besök hos olika tandläkarkliniker. Hamnade hos Tandea i Barkarby av en ren händelse sommaren 2020. Detta första mycket positiva besök resulterade i att jag fortsatt där och idag är mina tänder helt fria från både värk & inflammerat tandkött. Jag rekommenderar mycket varmt Tandea i Barkarby till alla mina vänner samt alla andra. Jag var dessutom tidigare rädd att besöka tandläkare men detta är jag inte alls längre efter att denna klinik & mycket professionella personal tagit hand om mig.

22 okt, 2021 Tandea Barkarby svarade:

Tack Joakim och välkommen åter :)

28 jan, 2021

Den bästa tandvården jag någonsin har upplevt. Professionell och utmärkt service. Rekommenderar denna klinik till alla som behöver fixa tänderna.

Fråga ställd 14:53 - 4 feb, 2020

Hej jag undrar vad det är för filler ni använder för läppar, jag gjorde en injektion för ca 1,5år sedan och hade då Stylage M med lidocain. Om ni ej använder detta så undrar jag om man kan använda olika? Vad kostar 1ml?

Tandea Barkarby svarar:

Hej Marie, Tack för din fråga. Det är Stylage vi använder och kostar Stylage 1ml på valfri område 2800kr. Ring oss på 0850662100om du är intresserad så ska vi hjälpa dig! MVH Tandea Barkarby