Vårdcentral Avestahälsan

Om Vårdcentral Avestahälsan

Välkommen till Vårdcentral Avestahälsan. Vårdcentral Avestahälsan är en privat Vårdcentral lokaliserad i centrala Avesta. Avestahälsan AB bedriver verksamhet både som vårdcentral och företagshälsovård. Inom verksamheten finns även vaccinationsmottagning, utfärdande av diverse intyg samt möjlighet att utföra olika hälsoundersökningar. Barnhälsovård, Mödravård bedrivs vid Familjecentrum i Avesta. Hos Avestahälsan AB arbetar disktriktsläkare, företagsläkare, distriktssköterskor, diabetessköterska, företagsköterskor, mottagningssköterskor, sjukgymnaster, ergonom, sekreterare/läkarsekreterare samt KBT terapeuter.

Lista dig hos Vårdcentral Avestahälsan

Markusgatan 17, 774 30 Avesta - visa på karta
  • Måndag - Fredag 12:00 - 13:00 Lunchstängt
Artrosskola, Husläkare / vårdcentral

Vårdcentral Avestahälsan

2,8

21:32 - 16 jun, 2019

09:27 - 07 sep, 2018 skrev:

Helt hopplös..telefon mott.!! (jag väntade 2 tim 20 min)
Nu fick barnmorskan lägga minst 20 min på telefonstrul..
En kontrolltid (cellprov) för mig, tar bara halva tiden!
(Kan bara bedöma; Tillgänglighet)

1,2

16:28 - 25 apr, 2018

1,5

13:19 - 23 apr, 2018

1,5

12:47 - 25 jul, 2013 skrev:

Jag kom I kontakt med Avesta Hälsan genom jobbet, byte till denna vårdcentral för hela min familj. Det är en trevlig miljö, proffsiga medarbetare, avstressat, lätt att få tider.