Barn- och ungdomspsykiatrimottagning Avesta

Om Barn- och ungdomspsykiatrimottagning Avesta

Det är viktigt att man söker hjälp när du själv eller ditt barn/ungdom mår psykiskt dåligt. Att må psykiskt dåligt är något de flesta upplever någon gång under livet, det kan vara mer eller mindre allvarligt. Ofta kan familj, vänner, lärare eller någon annan man känner ge det stöd som behövs, ibland behöver man professionell hjälp.

Avesta lasarett - visa på karta
  • Måndag - Fredag 08:00 - 16:00 Lunch 12-13
Doftfritt. Parfym, rakvatten och andra starka dofter kan vara besvärligt för en del. Undvik därför detta när du besöker oss. Du får endast röka på anvisade platser. Mobiltelefon får endast användas i blå zoner, vid osäkerhet fråga personalen. All personal har tystnadsplikt.