Jämjö vårdcentral, Jämjö

Jämjö, Karlskrona

Centralt och bra läge i Jämjö. Vi finns på Hammarbyvägen 6. På vår vårdcentral har vi god tillgänglighet och du får ett gott bemötande. Här har vi allt du kan förvänta dig hos en vårdcentral: läkare, sjuksköterskor, sjukgymnaster, arbetsterapi och kurator. Alla våra läkare har allmänmedicinsk specialistkompetens. Vi har också mottagningar för diabetes och eget laboratorium med särskilt utbildad laboratoriepersonal. Barnhälsovården har egen läkare. Läs mer om vad vi erbjuder under fliken Vårt utbud.

Lista dig hos Jämjö vårdcentral, Jämjö

Beställ din receptbelagda medicin online

Snabbt, säkert & fraktfritt!

Apoteket
Till Apoteket.se

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

ANNONS. Min Doktor – Vårdcentral i fickan

Telefon 0455 - 73 56 00 Växelnummer 0455 - 73 10 00
Hammarbyvägen 6 - visa på karta
  • Måndag - Fredag 08:00 - 09:00 Barnavårdscentr.
  • Måndag - Torsdag 08:00 - 11:00 Provtagning

Allmänmedicin, Husläkare / vårdcentral

• 18:06 - 10 aug, 2017 skrev:

Bästa tänkbara vård! Tack Emelie och Johanna!

• 23:08 - 05 feb, 2017 skrev:

Mycket bra .

• 20:23 - 24 okt, 2016 skrev:

Mycket bra bemötande trevliga lugna bra info kan inte klaga på något möjligen vädret men det tror jag inte ens dom kan styra över.

• 15:48 - 23 sep, 2016 skrev:

Bästa doktorn räddade mitt liv tack för det ....när man kommer ner dit så känner man sig hemma ..man kan slappna av ....o man känner att dom bryr sig ..alla ingen nämnd o ingen glömd.....

• 19:08 - 19 sep, 2016 skrev:

Lätt att ringa dit ingen telefonkö man bli uppringd efter en liten stund.
    Trevligt bemötande.
    Fina lokaler.