Barnneuropsykiatri - BNK, Göteborg

Om Barnneuropsykiatri - BNK, Göteborg

BNK är en specialiserad verksamhet som vänder sig till barn och ungdomar upp till 18 år med omfattande neuropsykiatriska utvecklingsavvikelser och funktionsnedsättningar. Du kan till exempel ha problem i kontakten med andra barn och vuxna, försenad utveckling av språk och inlärningsförmåga, och problem med koncentration, rastlöshet, impulskontroll och humörreglering. Vi tar emot barn och ungdomar från hela landet. Vi genomför komplexa tvärprofessionella teamutredningar och psykopedagogiska behandlingsinsatser. Forskning och utveckling av utredning och behandling är en del av verksamheten.

Otterhällegatan 12 A, 411 18, Göteborg, Även ingång från Kungsgatan 12, plan 4 - visa på karta
  • Onsdag - Fredag 08:00 - 10:30
  • Onsdag - Fredag 13:00 - 15:00