BUP-mottagning Kungshöjd, Göteborg

Om BUP-mottagning Kungshöjd, Göteborg

BUP Kungshöjd
Utredning och behandling av barn- och ungdomar med psykiska problem. Åldersgrupp 0-18 år. BUP Kungshöjd betjänar i första hand stadsdelarna Centrum, Majorna, Linnéstaden, Härlanda och Örgryte. Remiss krävs ej, ingen avgift. På mottagningen arbetar barnpsykiater, psykologer, socionomer samt läkarsekreterare och ekonomibiträde.

Kungsgatan 11, 411 19, Göteborg, Plan 4 - visa på karta
  • Måndag - Tisdag 08:00 - 09:00