Plus7 Vårdcentralen, Centrum

Om Plus7 Vårdcentralen, Centrum

Vårdcentralen är en fristående del av CitySjukhuset +7. Vi erbjuder: Allmänmedicinare med olika specialistområden. Astma/KOL-team med lungfunktionsmätning. Distriktssköterska, allergiutredning med pricktest, 24H-blodtrycksmätning (mätning av blodtryck under ett helt dygn i hemmet). KBT, medicinsk fotvård. Liksom hos alla våra samarbetspartners sätter vi patienten i centrum. Vi anstränger oss till det yttersta för att få bästa tillgänglighet och högsta kompetens vid handläggandet.
Vårdcentralen erbjuder i gott och nära samarbete med CitySjukhuset +7 andra specialiteter, vilket borgar för mycket goda möjligheter till helt och fullt samt snabbt färdigbehandlat problem hos oss. CitySjukhuset erbjuder specialister inom allmänmedicin, flygmedicin, hörselvård (hörselprov utföres av leg. audionomer), ortopedi samt vaccinationer. För kvällsmottagning och drop-intider, var god se hemsidan.

Lilla Badhusgatan 2, 411 21, Göteborg - visa på karta

Plus7 Vårdcentralen, Centrum

22:49 - 02 jul, 2013 skrev:

Jag har varit hos en kardiolog efter att ha väntat 24 månader på SU. Fick göra de us som behövdes efter ett besök. proffsiga,kunniga,trevliga lokaler och bra bemötande