CitySjukhuset Plus7 - Dr Anders Nordkvist, Göteborg

Om CitySjukhuset Plus7 - Dr Anders Nordkvist, Göteborg

Välkommen till oss på Öron-Näsa-Halsmottagningen på CitySjukhuset +7 i Göteborg. Hos oss möter du Öronläkare med specialistkompetens inom öron/näsa/halssjukdomar.
Vi tar emot patienter i alla åldrar, även barn under 2 år.
Vi opererar in rör på barn.

Vi har möjlighet att utföra operationer i vår operationssal på 7:e våningen där du som långväga gäst har möjlighet att stanna över natten.
Hos vår audionom utför vi hörselprov samt utprovning av hörapparat.
Vår sömnapnésköterska tar hand dom dig då du är i behov av snarkutredning.
Vårt centrala läge i Göteborg gör tillgängligheten smidig.
Varmt välkomna till oss.

Besvär vi behandlar: