Syncentral Göteborg, Göteborg

Om Syncentral Göteborg, Göteborg

Syncentralen arbetar med habilitering och rehabilitering av personer med måttlig till svår synnedsätting samt blindhet i alla åldrar. Syncentralens målsättning är att förbättra livssituationen för människor med måttlig till svår synnedsättning.samt blindhet.
Synnedsättning har man om man har svårt att läsa med vanliga glasögon, orientera eller förflytta sig eller klara sina dagliga aktiviteter.

Enhetschef: Sara Andersson

Ekelundsgatan 8, 411 18, Göteborg, Vån 5 - visa på karta