Närhälsan Kungshöjd barn- och ungdomsmedicinsk mottagning, Göteborg

Om Närhälsan Kungshöjd barn- och ungdomsmedicinsk mottagning, Göteborg

Barn-och ungdomsmedicin tar emot barn upp till 18 år. Alla besök är tidsbeställda. Akuta besök prioriteras för barn som kräver specialistläkarkompetens. Vi som arbetar på mottagningen är barnläkare, barnsjuksköterskor, psykolog, dietist och vårdadministratörer.

Kungsgatan 11, 411 19, Göteborg, Barn- och ungdomsmedicin Kungshöjd - visa på karta
  • Måndag - Fredag 08:00 - 16:30 Lunchstängt 12:00-12:45
Drop-in