Närhälsan Kungshöjd vårdcentral, Göteborg

Om Närhälsan Kungshöjd vårdcentral, Göteborg

Hos oss finner du en samlad kompetens bestående av olika yrkeskategorier. Det gör att vi kan erbjuda dig ett professionellt omhändertagande och ett gott bemötande. Utöver distriktsläkare har vi psykolog och sjuksköterskeledda specialmottagningar inom astma/KOL hypertoni, diabetes, inkontinens, riskbruk och distriktssköterskeverksamhet. Dessutom finns tillgång specialist i reumatologi. Vi har en specialutbildad äldresjuksköterska som har möjlighet att göra hembesök.

När vårdcentralen är stängd hänvisar vi till Kungshöjd jourcentral, öppettider vardagar 17:00-22:00, lördag och söndag 10:00-16:00. Kungshöjd jourcentral finns på samma adress som vårdcentralen.
Vårdcentralschef Mila Gomez Johansson 0700-206 065.
Biträdande vårdcentralschef Lena Rosslin 0700-825 597.

Lista dig hos Närhälsan Kungshöjd vårdcentral, Göteborg

Kaserntorget 11 A, 411 18, Göteborg - visa på karta