Öppet, idag till 18:00

Tandklinik 19

Västra hamngatan 19, Göteborg

Tandklinik 19

Vi välkomnar nya och gamla patienter för all typ av tandvård. Vi utför all typ av tandvård, från vanliga kontroller till större behandlingar som implantatoperationer och smile makeovers. Kliniken är modern och består av flera behandlingsrum så att du kan få tid samma dag. Vårt mål är att skapa god bestående tandhälsa hos våra patienter, d v s friska munnar och vackra, glada leenden som håller livet ut.

Informationen uppdaterades 08:02 - 2 okt, 2020

Logga - Kry