iVF Riga

Västra Hamngatan 13A, Göteborg

iVF Riga

iVF Riga uppfyller er dröm om att bli lyckliga föräldrar!

iVF Riga är den mest kända kliniken för gynekologi och reproduktiv medicin i Baltikum och Nordeuropa. Kliniken leds av dr Violeta Fodina, en välkänd expert på fertilitetsfrågor.

Vi erbjuder alla typer av tester, undersökningar och behandlingar som rör fertilitet. Vi har även donationsprogram (ägg och spermier) och embryoadoption.

Vi erbjuder ett flertal metoder för diagnos och behandling för infertilitet, bland annat IUI, IVF och ICSI.

Vi har stor erfarenhet och framgång inom konstgjord befruktning och kan därför ta hand om de mest komplexa fallen där tidigare behandlingar misslyckats.

iVF Riga erbjuder nu inte bara undersökning och behandling för par och ensamstående kvinnor, utan också för lesbiska par.

En lättillgänglig klinik

iVF Riga ligger nära hotell och är enkel att nå från Rigas Flygplats och Rigas färjeterminal. Via oss kan du få färdtjänst, hotellrabatter och översättningshjälp. Vi erbjuder också Skype-samtal med överläkare/klinikchef Dr Violeta Fodina.

Konsultation finns möjlighet att få hos Sokolova Gynkliniken hos gynekolog Ludmilla Sokolova i Göteborg.

Informationen uppdaterades 13:22 - 18 jan, 2024

10 sep, 2018

Rekommenderar iVF Riga till alla!