Folktandvården Tandvårdscentralen Luleå, Centrum, Norra hamn

Om Folktandvården Tandvårdscentralen Luleå, Centrum, Norra hamn

Välkommen till Folktandvården! Från det år du lämnar den avgiftsfria barn- och ungdomstandvården kan vi, om ditt tandvårdsteam bedömer att det är lämpligt, erbjuda dig att teckna avtal om Frisktandvård. $Frisktandvård är ett avtal mellan dig och Folktandvården där målet är att vi tillsammans jobbar för att hålla dina tänder starka och friska.Tyvärr kan vi i dagsläget inte teckna några nya avtal med vuxna patienter. Vi har också just nu begränsningar när det gäller att ta emot nya patienter då vi är kraftigt försenade med våra kallelser.Sena återbud och uteblivanden debiteras alltid oberoende av orsak. $Avgiften är 400 kronor, både för vuxna och barn.Du är givetvis välkommen att ta kontakt med oss vid akuta besvär, ring 0920-717 40

0920 - 717 40 Växelnummer
Skeppsbrogatan 22, 971 28 Luleå - visa på karta
  • Tisdag - Fredag 07:00 - 16:00
  • Tisdag - Torsdag 07:30 - 16:00

Folktandvården Tandvårdscentralen Luleå, Centrum, Norra hamn

13:42 - 15 maj, 2012 skrev:

Snabbt och proffsigt och trevlig och trygg personal