Folktandvården Örnäset, Luleå

Om Folktandvården Örnäset, Luleå

Välkommen till Folktandvården Örnäset ! Från det år du lämnar den avgiftsfria barn- och ungdomstandvården kan vi, om ditt tandvårdsteam bedömer att det är lämpligt, erbjuda dig att teckna avtal om Frisktandvård. $Inom vuxentandvården har vi tyvärr förseningar med kallelser men jobbar ständigt med att förbättra vår tillgänglighet.Du är givetvis välkommen att ta kontakt med oss vid akuta besvär, ring 0920-717 40. $Är du i behov av akut tandvård under helgdagar? Ring Sjukvårdsupplysningen/Vårdguiden 1177 för att få besked om jouröppen klinik.Sena återbud och uteblivanden debiteras alltid oberoende av orsak. Avgiften är 400 kronor, både för vuxna och barn.

0920 - 717 40 Växelnummer
Storstigen 22, 974 32 Luleå - visa på karta