Specialisttandvård bettfysiologi, Luleå

Om Specialisttandvård bettfysiologi, Luleå

Vid kliniken behandlas patienter med funktionsstörningar i tuggsystemet, eller besvär som kan relateras till funktionen i tuggsystemet. Vi utreder också smärttillstånd i ansikte och käkar som inte i första hand är relaterade till tänder och tandkött. Vanliga besvär hos våra patienter är smärta och ömhet i käkar, ansikte och käkleder. Frekvent huvudvärk, inskränkt rörlighet i käken och käkledsljud är andra vanliga besvär.

Skeppsbrogatan 22, 972 32 Luleå - visa på karta
  • Tisdag - Torsdag 07:45 - 16:15