Bräcke Diakoni vårdcentralen Nyhälsan Nässjö

Om Bräcke Diakoni vårdcentralen Nyhälsan Nässjö

Bräcke diakoni Vårdcentralen Nyhälsan, lite mer än vilken vårdcentral som helst.
Bräcke diakoni är en bred non profit-aktör inom vård och omsorg vars syfte inte är att tjäna pengar utan att skapa ett medmänskligare samhälle.
Vi finns också i Forserum som är en filial till Nyhälsan, som har stängt på fredagar.
Hör av dig till oss! Här kan du få hjälp av läkare, sjuksköterska, fysioterapeut, arbetsterapeut och kurator. Vi har mottagningar för dig med astma/KOL och diabetes. Vi arbetar förebyggande och erbjuder hälso- och livsstilsrådgivning. Du kan också komma hit för att få vaccinationer samt hjälp med remisser till specialistvård. Vi erbjuder samma utbud på vår filial i Forserum.

Lista dig hos Bräcke Diakoni vårdcentralen Nyhälsan Nässjö

Nyhemsgatan 6, Nässjö - visa på karta
  • Måndag - Fredag 08:00 - 15:30 Laboratoriet
Husläkare / vårdcentral

Bräcke Diakoni vårdcentralen Nyhälsan Nässjö

01:22 - 03 jan, 2019

08:47 - 05 nov, 2018 skrev:

Mycket fin hjälp har jag fåttär fortfarande under behandling