Astrakankliniken

Astrakangatan 15, Hässelby

Astrakankliniken

Tandläkarundersökning

Tandhygienist

På Astrakangatan 15 i Hässelby hittar du Astrakankliniken och Tandläkare Frouzandeh Ghannad. Kliniken finns i ljusa, fina lokaler, bara ett par minuter från tunnelbanan i Hässelby Gård.

Hos Astrakankliniken kan du till exempel får hjälp med:

• Tandläkarundersökning
  • Tandhygienistbehandling
  • Akuttandvård
  • Lagningar
  • Tandblekning
  • Tandimplantat
  • Fasader

Din trygghet är viktig för oss

Vår vision är tandvård i en lugn och trygg miljö och vi välkomnar både vuxna och barn. För att ge en harmonisk och rofylld atmosfär arbetar vi alltid med musik i bakgrunden. Du får alltid träffa samma personer när du kommer till oss, för kontinuitet och ökad trygghet.

Astrakankliniken är en del av Praktikertjänst. Praktikertjänsts logotyp

Välkommen till Astrakankliniken!

Informationen uppdaterades 17:19 - 7 jun, 2022

Frouzandeh Ghannad

Azita Sani

26 sep, 2013

Lennart Ohlsson på Astrakankliniken är en underbart omtänksam och kunnig tandläkare. Jag har byggt upp en tandläkarskräck under flera år av misslyckade tandläkarbesök. För första gången känner jag fullt förtroende när jag går till tandläkaren. Även om det inte alltid är behagligt så bokar jag inte längre om besöken i onödan. Och går dit utan att tveka. Lätt på handen och lugn trygg och kompetent och humoristisk tandläkare utöver det vanliga. Även tandsköterskan är toppen! Kompetent, och trevlig. De är ett mycket bra team. Det känns när man är där.