Totalkropp

Tennisarmbåge

Ryggskott

Kroppskoll

Välkommen till Totalkropp!

På Totalkropp erbjuder vi naprapati, massage och annan friskvård till privatpersoner, idrottsföreningar och företag. Vi arbetar bland annat med smärtproblematik kopplat till arbete och med idrottsskador på elitnivå. Vi håller även föreläsningar inom friskvård och utför forskning inom manuell medicin.

Totalkropp ger våra patienter det lilla extra

Hos oss får du som patient inte bara en diagnos och rehabilitering av dina besvär/skador, utan vi ser även till att skapa en förebyggande plan inför framtiden. Som patient hos oss ger vi dig därför alltid svar på de viktiga frågorna:

• Vad är det som smärtar?
  • Varför smärtar det?
  • Hur kan jag förebygga smärtan?

Totalkropp Kungsholmen

Totalkropp Kungsholmen är vår systerklinik som erbjuder naprapati med idrottsinriktning. Här fokuserar vi på idrottsrelaterade skador samt hjälper personer att förbättra sin träning och uppnå sina fysiska mål.

Informationen uppdaterades 08:35 - 2 feb, 2023

Henrik Yttervik

Nathan Weiss

Therese Hammare

6 jun, 2016

Genom åren har jag varit hos flera naprapater på Totalkropp och alltid fått riktigt bra hjälp. Eftersom jag tränar och är aktiv har det alltid varit någon skavank att ta itu med. Till att börja med hade jag så svåra hälseneproblem för 7-8 år sedan att jag aldrig trodde jag skulle kunna springa igen, men efter undersökning och behandling av Peter V så kom jag ihåg med träning på riktigt igen. Därefter har det varit mindre skador eller överbelastningar, men gemensamt för alla behandlingar är att de alltid har varit grundliga, proffsiga och med fokus på helhet och långsiktig lösning. Kan inte nog rekommendera Totalkropp-gänget... ! De har alltid förklarat mina "problem" så att jag förstått och brytt sig om uppföljning och information!

2 jun, 2016

Kan starkt rekommendera Totalkropp. Har en nackskada sen tidigare och från att ha sprungit till naprapaten varje månad tidigare så har jag sen jag började på Totalkropp för ca 1.5 år sedan nästan blivit helt bra. Går max var 4:e månad. Väldigt professionella, trevliga och en vilja att göra en långsiktig förbättring.

2 jun, 2016

Jag började gå till Totalkropp 2008, både på regelbunden och oregelbunden basis, och har alltid varit nöjd med dem. De har en lyckad kombination av hög och bred kompetens och personligt engagemang. Oavsett vad jag haft problem med så har de alltid lyckats hjälpa mig. För mig finns bara ett val när jag är i behov av en naprapat och det är Totalkropp. Jag kan varmt rekommendera Totalkropp.

1 jun, 2016

Jag har gått hos flera av de som jobbar på Totalkropp under många år nu och får alltid lika bra behandling, hjälp och råd. De jobbar nära tillsammans och de gånger jag haft besvär som någon annan kollega är bättre på att behandla så refereras jag dit istället. Totalkropp jobbar mycket med förebyggande. Även om de tycker om dig så tycker de att det är bättre om du slipper komma alls. Det kan ibland vara lite svårt att få en tid, då de är väldigt populära. Men är det akut så trollar de med knäna för att försöka lösa det.

1 jun, 2016

Jag kan inget annat är att rekommendera Totalkropp. Flera gånger har jag behövt akut hjälp och då alltid fått en tid med kort varsel. Med gamla skador som med jämna mellanrum har jag gått både hos Peter och Johanna och fått kanonbra hjälp.

Fråga ställd 19:55 - 16 nov, 2017

Hej, jag vill boka en tid för akupunkturbehandling men finns inte bland boknings alternativ. Hur bokar jag?

Totalkropp svarar:

Hej! Vi har Naprapater som jobber med Dry Needling, man ingen som jobber med ren akupunkturbehandling. Om du ønsker Dry Needling rekomenderer jeg deg boka en tid hos Tim. Mvh Maren Jansen Leg. Naprapat Totalkropp

08-54 900 ### Visa nummer