Störtloppsvägen 12, Hägersten

Tandläkarundersökning

Akuttandvård

Videomöte med tandläkare - Folktandvården Online

Kostnadsfritt för barn och unga under 24 år, samt för vuxna med frisktandvårdsavtal. Övriga patienter: 400 kr.

Frisktandvård

Tandblekning

Om Folktandvården Västertorp

Folktandvården Västertorp består av duktiga tandläkare, tandhygienister och tandsköterskor. Vi erbjuder tandvård till barn och vuxna i alla åldrar och kan hjälpa till med allt som rör tänder och munhälsa.

Förebyggande tandvård hos Folktandvården Västertorp

Vi erbjuder förebyggande tandvård samt information och kunskap om hur du på bästa sätt tar hand om dina tänder. Vi erbjuder även regelbundna undersökningar, lagningar, rotfyllningar, akut tandvård, estetisk tandvård och tandersättningar som broar och proteser.

Vi har ett nära samarbete med Folktandvårdens alla specialister.

Vi kan erbjuda nya kunder tid inom 2-4 veckor. Vuxna och barn med akuta problem tar vi oftast emot samma dag.

Hos oss kan du som vuxen få Frisktandvård, tandvård till fast pris.

Vid akuta besvär när kliniken är stängd, vänd dig till Folktandvården Akuten på Fleminggatan 48, telefonnummer 08-123 169 40.

Välkommen till Folktandvården Västertorp!

Informationen uppdaterades 21:14 - 6 mar, 2024

20 feb, 2022

Tandläkarrädsla men tandläkare Anna var fantastisk på att förklara o lugna när hon tog bort min tand som satt djupt i rötterna och blev därför sydd i munnen. Tandsköterskan var också trevlig o lugnande. Kommer boka Anna tandläkare nästa gång också. Så duktig, trevlig och förklarande. Tack!

1 okt, 2021

Riktigt trevlig personal som lyssnar på sina patienter!! Rekommenderar starkt!!!

26 nov, 2020

Duktig personal som visade hänsyn till min tandläkarskräck och fick mig att känna mig lugn.

Måndag - Tisdag:07:45 - 18:45
Onsdag - Fredag:07:45 - 17:00
Vi erbjuder ingen drop in. Ring oss eller boka din tid online.

Måndag - Tisdag:07:45 - 18:45
Onsdag - Fredag:07:45 - 17:00