Vårdcentralen Torup, Torup

Om Vårdcentralen Torup, Torup

Vårdcentralen Torup ligger mitt i centrum med Apotek i samma byggnad. Kärnan på vårdcentralen är läkarmottagning och distriktssköterskemottagning. Utöver detta har vi laboratorieverksamhet, diabetesmottagning, astmamottagning och barnavårdscentral. Vi kan dessutom erbjuda resevaccinationer, livsstilstest och rökavvänjning.

Sjukgymnastik, kurator och arbetsterapi erbjuder vi via Vårdcentralen i Hyltebruk.

Lista dig hos Vårdcentralen Torup, Torup

0345 - 481 80 Växelnummer