Käkkirurgiska kliniken Jönköping

Huskvarna, Jönköping

Käkkirurgiska klinikens patientverksamhet är förlagd till Länssjukhuset Ryhov och Hus H3. I kliniken ingår käkkirurgi och sjukhustandvård - oral medicin. Vi diagnostiserar och behandlar inremitterade patienter och sådana som inkommer till akutintaget vid sjukhuset med till exempel traumaskador, akuta infektioner eller smärttillstånd i käk- och ansiktsregionen.

Beställ din receptbelagda medicin online

Snabbt, säkert & fraktfritt!

Apoteket
Till Apoteket.se

ANNONS. Min Doktor – Vårdcentral i fickan

ANNONS. doktor24 - Läkare i din mobil och dator, dygnet runt

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt!

Hos doktor24 kan du träffa en läkare online genom chatt eller videosamtal, dygnet runt alla dagar i veckan. Våra läkare har lång erfarenhet inom allmänmedicin och sjukvård och kan hjälpa dig med rådgivning, diagnos, recept eller intyg. Om du behöver träffa en läkare fysiskt kan du boka en tid på en vårdcentral direkt i appen.

Telefon 010 - 242 60 00
Terapivägen, Hus H3, Länssjukhuset Ryhov, 553 05 Jönköping - visa på karta