Käkkirurgiska kliniken Jönköping

Huskvarna, Jönköping

Käkkirurgiska klinikens patientverksamhet är förlagd till Länssjukhuset Ryhov och Hus H3. I kliniken ingår käkkirurgi och sjukhustandvård - oral medicin. Vi diagnostiserar och behandlar inremitterade patienter och sådana som inkommer till akutintaget vid sjukhuset med till exempel traumaskador, akuta infektioner eller smärttillstånd i käk- och ansiktsregionen.

Beställ din receptbelagda medicin online

Snabbt, säkert & fraktfritt!

Apoteket
Till Apoteket.se

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

Telefon 010 - 242 60 00