Klinisk fysiologi Länssjukhuset Ryhov

Huskvarna, Jönköping

Klinisk fysiologi undersöker funktionen hos hjärta, lungor och blodkärl med hjälp av bland annat arbetsprov, EKG och ultraljud. Vi utför också nuklearmedicinska undersökningar med gammakamera samt neurofysiologiska undersökningar såsom EEG, neurografi och elektromyografi (EMG). Hit kommer man på remiss från läkare.

Beställ din receptbelagda medicin online

Snabbt, säkert & fraktfritt!

Apoteket
Till Apoteket.se

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

Telefon 010 - 242 34 20 Växelnummer 010 - 241 00 00