Klinisk fysiologi Länssjukhuset Ryhov

Huskvarna, Jönköping

Klinisk fysiologi undersöker funktionen hos hjärta, lungor och blodkärl med hjälp av bland annat arbetsprov, EKG och ultraljud. Vi utför också nuklearmedicinska undersökningar med gammakamera samt neurofysiologiska undersökningar såsom EEG, neurografi och elektromyografi (EMG). Hit kommer man på remiss från läkare.

Beställ din receptbelagda medicin online

Snabbt, säkert & fraktfritt!

Apoteket
Till Apoteket.se

ANNONS. doktor24 - Läkare i din mobil och dator, dygnet runt

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt!

Hos doktor24 kan du träffa en läkare online genom chatt eller videosamtal, dygnet runt alla dagar i veckan. Våra läkare har lång erfarenhet inom allmänmedicin och sjukvård och kan hjälpa dig med rådgivning, diagnos, recept eller intyg. Om du behöver träffa en läkare fysiskt kan du boka en tid på en vårdcentral direkt i appen.

ANNONS. Min Doktor – Vårdcentral i fickan

Telefon 010 - 242 34 20