Läkarhuset i Huskvarna

Jönköping

Läkarhuset i Huskvarna är en personlig läkarmottagning med mångårig erfarenhet hos personalen. Vi erbjuder ett respektfullt bemötande, hög tillgänglighet och en fast läkarkontakt för bästa vård. Vi har ett unikt samarbete med Friskis & Svettis i samma hus för god rehabilitering. Vi tar emot barn och vuxna som är sjuka och behöver råd eller vård. Du kan ringa dygnet runt. När vårdcentralen är stängd kopplas du automatiskt till en jourmottagning. Vi arbetar förebyggande och erbjuder hälso- och livsstilsrådgivning. Du kan även få hjälp med remisser till specialistvård, rehabilitering och uppföljning.

Lista dig hos Läkarhuset i Huskvarna

Viktoriagatan 1, Huskvarna - visa på karta
Arbetsterapeut, Astma, stödverksamhet, Diabetes, stödverksamhet, Distriktssköterskeverksamhet, Husläkare / vårdcentral, Psykoterapeut, Sjukvårdsrådgivning

4,2

13:45 - 09 jul, 2018

2,0

19:12 - 01 jun, 2018

07:29 - 29 nov, 2016 skrev:

Äkta engagemang och hög kompetens!

09:03 - 20 okt, 2014 skrev:

Väldigt nöjd med bemötande och vård.