Läkarhuset Huskvarna

Huskvarna, Jönköping

Läkarhuset i Huskvarna är en nyinrättad mottagning i nyrenoverade lokaler, en personlig läkarmottagning med mångårig erfarenhet hos personalen. Vi erbjuder ett respektfullt bemötande, hög tillgänglighet och en fast läkarkontakt för bästa vård. Vi har ett unikt samarbete med Friskis & Svettis i samma hus för god rehabilitering. Vi tar emot barn och vuxna som är sjuka och behöver råd eller vård. Du kan ringa dygnet runt. När vårdcentralen är stängd kopplas du automatiskt till en jourmottagning. Vi arbetar förebyggande och erbjuder hälso- och livsstilsrådgivning. Du kan även få hjälp med remisser till specialistvård, rehabilitering och uppföljning.

Lista dig hos Läkarhuset Huskvarna

Beställ din receptbelagda medicin online

Snabbt, säkert & fraktfritt!

Apoteket
Till Apoteket.se

ANNONS. Min Doktor – Vårdcentral i fickan

ANNONS. doktor24 - Läkare i din mobil och dator, dygnet runt

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt!

Hos doktor24 kan du träffa en läkare online genom chatt eller videosamtal, dygnet runt alla dagar i veckan. Våra läkare har lång erfarenhet inom allmänmedicin och sjukvård och kan hjälpa dig med rådgivning, diagnos, recept eller intyg. Om du behöver träffa en läkare fysiskt kan du boka en tid på en vårdcentral direkt i appen.

Telefon 010 - 242 82 50
Viktoriagatan 1, Huskvarna - visa på karta

Ålder: Vi tar emot patienter som är 1 och äldre.

Allmänmedicin, Husläkare / vårdcentral

• 07:29 - 29 nov, 2016 skrev:

Äkta engagemang och hög kompetens!

• 09:03 - 20 okt, 2014 skrev:

Väldigt nöjd med bemötande och vård.