Operation och Dagkirurgi Köping

Operation och Dagkirurgi Köping

, Köping

Västmanlands sjukhus Köping, Köping, 73181

Vi utför dagkirurgiska operationer som inte fordrar att du blir inlagd på sjukhus. Som patient kommer du till oss, blir opererad och får gå hem samma dag. Vi arbetar i enlighet med det dagkirurgiska konceptet, det vill säga följer dig som dagkirurgisk patient från ankomsten till sjukhuset och fram till hemgång. Vi utför operationer inom specialiteterna ortopedi, kirurgi, urologi och gynekologi.
Vid av- och ombokningar, förhinder eller om operationstiden inte passar, kontakta planeringssköterskan genast. Telefon: 021-17 37 80, knappval 5 eller skriv i Mina Vårdkontakter. Vid akut sjukdom ring via växeln 021-17 30 00. Beställning av telefontid ring 021-17 37 80, knappval 5. Behöver du endast rådgivning, gå in på www.1177.se eller ring 1177.

Informationen uppdaterades 14:23 - 22 sep, 2023

2 feb, 2023

Otroligt väl mottagen av alla. Kändes väldigt tryggt. Operation laget informerade om allt. Riktigt proffsigt. All heder till er allesammans

22 dec, 2021

Gjorde 3 olika operation under ett år allt gick perfekt toppen personal o läkare.att rekommendera stark.

26 apr, 2021

Opererade Axeln för 5 dagar sen, så hjälpsam och underbar personal. Har nog aldrig varit så lugn och trygg inför en operation.

23 mar, 2021

Hej! Det har nu gått en vecka sedan jag opererades i Edra trygga händer. Och allt känns så himla bra Tack.

16 mar, 2021

Tack för att Ni gjorde min dag igår. Det gäller Er alla med doktor Botan Hawas som läser boss. // Hans // Kram