Sala Väsby Arbetsterapimottagning

Om Sala Väsby Arbetsterapimottagning

Arbetsterapeutens fokus är att göra det möjligt för människor att klara sina dagliga aktiviteter.

Till arbetsterapeuten kan du vända dig om du har frågor eller behov av:
- Handrehabilitering
Ortoser/stödbandage, träning, råd
- Hjälpmedel
- Minnesutredning
- Artrosskola
- Ergonomi

Du kan själv ta kontakt med den arbetsterapeut som är knuten till din vårdcentral. Ta kontakt via telefon. Lämna ett meddelande på telefonsvararen om du inte får svar när du ringer så blir du uppringd. Du kan även få träffa arbetsterapeut efter kontakt med läkare eller övriga vårdpersonal.

0224 - 584 24 Växelnummer
Järnvägsgatan 7A, Sala - visa på karta
  • Fredag 08:00 - 12:00 Fredagar jämna v
Inget remisskrav för besök hos arbetsterapeut.
Arbetsterapeut