Akutmottagningen Köping, Västmanlands sjukhus Köping

Om Akutmottagningen Köping, Västmanlands sjukhus Köping

1177

Du är välkommen till oss som är vuxen och har internmedicinska akuta tillstånd, exempelvis symptom från hjärta/kärl eller andningsproblem.

Om ditt tillstånd inte är livshotande ska du i första hand vända dig till din vårdcentral. Du kan även få råd genom att ringa 1177 Vårdguiden.

Vid nödsituation ring 112.

1177 Växelnummer
Glasgatan 27, 731 30 Köping - visa på karta
  • Måndag - Söndag Dygnet runt
Du behöver remiss för besök hos oss.
Akutverksamhet vid sjukhus, internmedicin, Akutverksamhet vid sjukhus, kardiologi, Akutverksamhet vid sjukhus, specialiserad vård