Kirurgmottagning Hudiksvall

Hudiksvall

På kirurgmottagningen finns specialister i urologi, kärl och allmänkirurgi. Det innebär sjukdomar eller åkommor som mag- och tarmsjukdomar, galla, bråck, hemorrojder, bröstkirurgi, fettknölar, födelsemärken med mera.

Kirurgmottagningen bemannas av sjuksköterskor, undersköterskor, bröst- och stomisjuksköterska, uroterapeut samt väntelistsamordnare/koordinator.

Beställ din receptbelagda medicin online

Snabbt, säkert & fraktfritt!

Apoteket
Till Apoteket.se

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

ANNONS. Min Doktor – Vårdcentral i fickan

Telefon 0650 - 920 98 Växelnummer 0650 - 920 00
Kungsgatan 33 824 43 Hudiksvall - visa på karta

Din läkare kan skicka en remiss till oss. Du kan också själv skicka en så kallad egen vårdbegäran. En egen vårdbegäran bedöms på samma sätt av vårdmottagningen som om den vore en remiss från läkare. Men det är viktigt att komma ihåg att en egen vårdbegäran inte betyder att du verkligen har rätt att få specialistvård. Som vårdsökande kan du då istället bli hänvisad till din hälsocentral eller till egenvård. Egen vårdbegäran kan inte göras till alla verksamheter.

Bröstmottagning, Kirurgi, Kolorektal kirurgi, Kärlkirurgi, Mammografi, Plastikkirurg, Specialistsjukvård, Stomi, stödverksamhet, Urolog, Övre gastroenterologisk kirurgi

4,2

• 09:35 - 05 jun, 2017 skrev: